شنبه 30 فروردين 1404

آرشیو دفتر بازرسی

پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه 111

با حضور در مرکز ارتباط مردمی انجام شد؛

پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه 111

(389)

استاندار آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه 111 به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

دوشنبه 20 دي 1400
استاندار آذربایجان شرقی صمیمانه پای درددل مردم نشست

در نخستین جلسه ملاقات مردمی؛

استاندار آذربایجان شرقی صمیمانه پای درددل مردم نشست

(301)

اولین جلسه ملاقات مردمی استاندار آذربایجان ‌شرقی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان برگزار شد.

يکشنبه 7 آذر 1400
4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در استان نظارت می‌کنند

دبیر هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی:

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در استان نظارت می‌کنند

(157)

دبیر هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت های انتخاباتی در استان، گفت: وزارت کشور بر اساس قانون، مسئول نظارت بر حسن اجرای انتخابات است که برای تحقق این مهم، عوامل مختلفی دست به دست هم داده اند.

پنجشنبه 27 خرداد 1400
سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی:

سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است

(228)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات شهروندان در رابطه با دستگاه‌های اجرایی، توسط سامانه سامد پاسخ‌گویی شده و تنها موارد ریشه‌دار به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود

سه شنبه 17 فروردين 1400
پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه 111

با حضور در مرکز سامد انجام شد؛

پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه 111

(555)

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

سه شنبه 4 آذر 1399
پاسخگویی به مشکلات مردم بر بستر سامد/ سامد راهنمای مردم در آگاهی از ماموریت دستگاه‌هاست

گزارش خبری؛

پاسخگویی به مشکلات مردم بر بستر سامد/ سامد راهنمای مردم در آگاهی از ماموریت دستگاه‌هاست

(486)

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

چهارشنبه 5 شهريور 1399
استاندار آذربایجان شرقی پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم شد/ تأکید استاندار بر حضور مسئولان در سامد

با حضور در مرکز سامد؛

استاندار آذربایجان شرقی پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم شد/ تأکید استاندار بر حضور مسئولان در سامد

(196)

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

سه شنبه 13 خرداد 1399
7 تیم کارشناسی عملکرد دستگاه‌های استان در سفرهای تابستانی را ارزیابی کردند

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری آذربایجان شرقی:

7 تیم کارشناسی عملکرد دستگاه‌های استان در سفرهای تابستانی را ارزیابی کردند

(307)

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در 650 مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاه‌ها در این ایام نظارت کرده است.

چهارشنبه 1 آبان 1398
استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد

در جلسه ملاقات مردمی؛

استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد

(149)

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ملاقات مردمی به مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی و دستورهای لازم برای حل و فصل مشکلات آنها را صادر کرد.

سه شنبه 4 تير 1398